Tuesday, July 1, 2014

Weida Integrated Industries Nilai - 21.6.2014

Ini merupakan kali kedua aku dijemput lagi mengendalikan Occupational Safety Awareness Training di Weida Integrated Industries,Nilai,Negeri Sembilan Darul Khusus.Kali pertama aku kesini adalah pada tahun 2012 lalu.Peserta cukup teruja dan happy sepanjang sessi latihan sehari yang aku kendalikan.
Memperkenalkan diri sebagai Trainer

Sebahagian peserta yang hadir

Antara hadiah yang disediakan...Handphone..

Ada 2/3 orang yang pernah menghadiri latihan yang aku kendalikan sebelum ini.

Siapa yang dapat jawab akan terima cotton but ..

Aku akan pastikan semua peserta memahami apa yang aku sampaikan.

Hadiah Utama Pemenang Penggorek Telinga Terbanyak..Ms E - Iphone 5S

JR menang tempat ke 2 - Dapat hadiah HP Samsung Galaxy Note 3

Ah Seng merangkul hadiah tempat ke 3 - HP Samsung Galaxy S4

Group photo - dihadapan Lobi Utama Weida Industries

No comments:

Post a Comment