Tuesday, July 1, 2014

NHK Manufacturing (M) Sdn Bhd - 14.6.2014


Group Photo-peserta yang hadir semasa Roy mengendalikan Training tersebut.
Sekali lagi aku mendapat undangan untuk mengendalikan Safety Awareness Training di NHK Manufacturing (M) Sdn Bhd,Senawang Industrial Park,Taman Tasik Jaya,Seremban, Negeri Sembilan.Terimakasih kerana kepercayaan yang diberikan terhadap aku untuk terus datang lagi ke syarikat ini.Ini merupakan kali ketiga aku datang ke NHK ini.Aku cuba memberikan yang terbaik untuk peserta yang menghadiri latihan yang aku kendalikan.
Ada peserta yang pernah menghadiri Latihan yang aku kendalikan sebelum ini.
'Prevention is better than cure'
Peserta fokus terhadap keselamatan di tempat kerja

Terimakasih buat pengurusan NHK Manufacturing kerana sudi mengundang aku mengendalikan Safety Health & Environment Training di tempat mereka.Suatu penghargaan yang tak dapat aku lupakan.Terimakasih buat semua terutama Cik Hidayah,Pn Siva & Pn Maimunah kerana berpuashati dengan latihan yang aku kendalikan.


No comments:

Post a Comment