Wednesday, August 14, 2013

KBHMS - Terimakasih atas peluang yang diberi..

Tanggal 24hb Februari 2011,aku buat kali pertama dijemput oleh KBHMS (KBH Management Services) untuk mengendalikan Latihan berkaitan Basic Safe Chemical Handling di Kilang International Paper Packaging di Beranang,Selangor.Kali pertama aku mengajar di luar Negeri Sembilan.Terimakasih yang tidak terhingga buat sahabatku,Khairuddin Hairan yang memberikan penuh kepercayaan untuk aku mengendalikan latihan tersebut.Peluang sebegini sememangnya tidak aku lepaskan walaupun ini merupakan pengalaman terbaik buat aku meningkatkan kemahiran mengendalikan sesuatu latihan.
Walaupun kali pertama,tetapi sambutan terhadap latihan yang aku kendalikan mendapat sokongan semua peserta.
Sedang menyampaikan taklimat berkaitan asas mengendalikan bahan kimia di tempat kerja
 

 

No comments:

Post a Comment