Sunday, August 11, 2013

Kali kedua dijemput lagi

Kejayaan !! tidak datang bergolek !..USAHA!USAHA!USAHA!....aku dijemput lagi buat kali kedua selang 10 hari selepas aku mengendalikan Training yang pertama.Peserta dari kumpulan yang lain tetapi topik yang sama iaitu 'Emergency Response Prepardness '...Terimakasih di atas kepercayaan yang diberikan dan semangat untuk menyampaikan training kali ini terus aku lipat gandakan...Aku diberitahu oleh peserta kumpulan pertama bahawa cara penyampaian aku sebelum ini cukup menghiburkan dan mereka cukup teruja dan mudah memahami cara aku mengendalikan training safety...Hihiii...aku dah ada peminat ?itu sebab kumpulan yang kedua ini berkobar-kobar menunggu kedatangan aku untuk mengendalikan kumpulan mereka pula...


Happy betul diorang ni bergambar dengan aku...

 

No comments:

Post a Comment