Wednesday, May 14, 2014

Econsave Batu Berendam,Melaka

14.5.2014,Econsave Batu Berendam aku mengendalikan Safety Awareness Training disini.Rentetan dari kejayaan Training yang aku kendalikan di Econsave Kuala Pilah pada tahun lepas 2013.Aku cukup teruja untuk mengendalikan training ini kerana staff Econsave memang sporting.
Seramai 32 orang kakitangan yang terdiri dari outlet Econsave Batu Berendam,Jasin,Bukit Gambir,Muar,Yong Peng hadir dalam latihan sehari yang aku kendalikan.

Peserta begitu enjoy dengan maklumat yang aku sampaikan.

Sebenarnya semua staff Econsave memang kaki gelak.

Riuh rendah bilik office yang bertukar menjadi bilik latihan pada hari tersebut.

Roy mengharapkan peserta berpuashati dengan Latihan yang disampaikan.

Diharapkan semua peserta enjoy dengan latihan yang Roy sampaikan,
 Terimakasih buat semua peserta Econsave Cash & Carry yang sentiasa menerapkan "Budaya Kerja Selamat" ditempat kerja .Moga ianya menjadi amalan sepanjang masa,Terimakasih buat Ms Sze dan Pn Rafidah yang sentiasa memberikan sokongan serta kerjasama untuk menjayakan Safety Awareness Training ini.Sokongan dan kerjasama anda amat Roy hargai...Safety First !!

No comments:

Post a Comment