Saturday, October 26, 2013

Prosper Palm Oil Mill -Bahau

Buat kali pertamanya aku mendapat undangan mengendalikan Training Safety Awareness Training di Syarikat Proper Palm Oil Mill pada 19.10.13 (Sabtu).Kilang pengeluar minyak sawit ini beroperasi di Jalan Bandar Seri Jempol ke Keratong.Aku bergerak jam 6.45 pagi dari rumah di Seremban dan ditemani kali pertama oleh Ismanizam..sahabat sejati aku..Oleh kerana jam 9.00 pagi jadual untuk aku memulakan latihan di situ,jadi aku singgah di Medan Selera Bandar Seri Jempol untuk sarapan.Maklumlah,masa tu baru pukul 7.45 pagi..Selesai sarapan,aku berdua terus ke kilang tersebut yang jarak lebihkurang 10 kilometer saja dari Bandar Sei Jempol...Apabila sampai aku disambut oleh Pegawai Pentadbiran kilang tersebut..En Hafiz dan Puan Ina.Paling best,belum start training diaorag sediakan jamuan sarapan pagi dengan teh tarik.Aku dan Isma terus makan lagi walaupun perut masih padat.
Baju Hitam yang depan sekali ni ..En Hafiz...dia pemenang sebagai peserta terbaik training yang aku jalankan
Group photo..macam biasa sebagai bukti bahawa aku pernah membuat training safety disini..Aku tepi sekali pakai kemeja Pink dijemput bergambar bersama

Lepas abis training hari tersebut,aku dihidangkan pulak dengan hidangan Nasi Ayam Power...Terimakasih Buat semua kakitangan Prosper Palm Oil Mill Bahau atas layanan terbaekkk...Makan dapat,duit pun dapat...Terimakasih semua

1 comment:

  1. bro can i get the contact number for the palm oil mill?

    ReplyDelete