Wednesday, January 24, 2018

Asian Institute Logistic - OSH ICOP For Road Transport 17 & 18.4.2017

Buat kali pertama aku dijemput oleh pihak Asian Institute Logistic untuk aku handle Training Communicating Safety untuk semua penggendali atau syarikat Haulier (Kontena).Seronok juga berkongsi ilmu safety terutama melibatkan road safety.
Aku ucapkan terimakasih buat pengurusan Asian Institute Of Logistic yang memilih aku menjadi trainer selama 2 hari dan melibatkan 4 sessi untuk semua peserta.
Seperti biasa,aku akan menumpukan terhadap 'awareness' atau kesedaran yang perlu ada pada setiap pengguna jalanraya walau  apa jua kenderaan yang dikendalikan.Melalui ICOP ini,aku jelaskan kepada setiapa peserta bahawa Keselamatan Adalah Perlu diutamakan.
Peserta juga dinilai dari segi pemahaman serta perkongsian ilmu OSH yang aku sampaikan.Moga menjadi menafaat buat semua peserta training aku..
Discussion among group

Group Activity


No comments:

Post a Comment