Sunday, May 24, 2015

Hospital Tuanku Jaafar Seremban - Ceramah Keselamatan Di Tempat Kerja (14.5.2015)

Buat kali pertama aku dijemput oleh pihak Unit Latihan,Hospital Tuanku Jaafar,Seremban untuk mengendalikan ceramah yang bertajuk "Keselamatan Di Tempat Kerja"
Buat julung-julung kali aku dijemput dan aku ucapkan ribuan terimakasih kerana pihak HTJS cukup peka berkaitan soal keselamatan di tempat kerja.

 Tak sangka ramai yang datang ceramah aku ini....Aku suka menyampaikan ceramah aku dalam bentuk jenaka dan gaya yang lucu..
 lebih 300 orang yang hadir memenuhi Dewan ceramah Hospital Tuanku Jaafar
 Sambutan cukup hebat...Terimakasih atas sokongan dan tahniah kepada mereka yang hadir
 Ada yang tersenyum tanda gembira....

 Penuh ruang tempat duduk dipenuhi peserta yang terdiri dari kakitangan HTJS
 Sambutan cukup hebat..."Roy - Roy..sungguh keras hatimu Roy"
 Macam persembahan konsert pulak....Moga ilmu ini dapat dikongsi bersama..
Sempat gak ambik gambar pakai kamera aku....kikikiki

No comments:

Post a Comment