Saturday, December 14, 2013

Kilang Sawit Pasoh,Simpang Pertang,N.Sembilan

Aku rasa Safety Awareness Training yang aku kendalikan hari ini (14.1.2.2013/Sabtu) adalah kali ketiga berturut-turut di Kilang Kelapa Sawit.Maksudnya,tiga kali berturut-turut aku kendalikan Safety Awareness Training di industri Perladangan / Kelapa Sawit.Hari ini aku mengendalikan Safety Awareness Training di Kilang Sawit Pasoh,Simpang Pertang..Negeri Sembilan.Jaraknya kilang ni dari Seremban lebihkurang 65 kilometer..Terasa jauh jugak walaupun jalan terdekat adalah melalui Pekan Kuala Klawang..Kalau ikut jalan Kuala Pilah cecah 80 kilometer...Apapun,jarak tidak menjadi masalah sebab yang penting aku dapat kendalikan training tersebut bermula jam 9.30 pagi.
Rata-rata peserta hari ini gelak habis dengan cara aku menyampaikan ceramah hari ini.Meraka enjoy dan banyak ilmu dapat disampaikan kepada peserta tersebut.


Sibuk study sebaik saja dapat handout

Adjust projector kasi clear sket slide...

Macam biasa..group photo selepas selesai training hari ini..14.12.2013
 

No comments:

Post a Comment